ارسال اس ام اس به دکل ایرانسل BTS

SMS
ارسال اس ام اس به دکل ایرانسل BTS

در این روش ما امکان این را برای شما فراهم نموده ایم که از طریق ارسال از دکل ایرانسل به تمامی موبایل هی ایرانسل آنلاین در آن محدوده دکل پیامک ارسال نمایید .

بیشتر توضیح می دهیم…

اگر بخواهیم مثالی بیاوریم این می شود که فرض را بر آن می گیریم که شما در منطقه ای خاص و مشخصی شروع به کسب وکار نموده اید یا کسب و کارتان در منقه یا آدرس مشخصی می باشد …

اگر مشتری های شما در منطقه ای خاص ساکن هستند و یا رفت و آمد دارند شما به راحتی می توانید با انتخاب دکل ایرانسل همان منطقه به تمامی مخاطبان آنلاین پیامک ارسال نمایید .

یا حتی شما جای دیگری هستید و باز هم می توانید به هر دکل ایرانسلی در تمام ایران پیامک ارسال نمایید .

جالب تر اینجاست که شما نیاز به داشتن شماره خاصی ندارید و این رمز موفقیت این نوع ارسال است . می توانیم بگوییم تضمین موفقیت در کسب و کارتان استفاده از این روش های پیامکی می باشد . ما به شما کمک می کنیم که بتونید به فروش بیشتر و مخاطب بیشتر برسید به ما اعتماد کنید و همین حالا با سامانه پیامک ما تماس بگیرید فقط کافی است با شماره موبایل 09354304334 تماس بگیرید یا به سامانه مراجعه نمایید تا در هر دو روش بصورت رایگان از مشاوران ما سوال فرمائید . این شما هستید که باید اولین قدم در راه پیشرفتتان بردارید و اما قدمهای بعدی را به ما بسپارید و موفقیت را روز به روز ببینید . این راه را در کنار شما هستیم و موفقیت شما برای ما افتخاری است .